COVID-19
Zasady bezpieczeństwa osób przebywających w Holland House Residence
W okresie istnienia zagrożenia epidemią koronawirusa zwiększone zostały zasady bezpiecznego świadczenia usług hotelarskich na terenie Holland House Residence.
W celu bezpiecznego pobytu Gościa oraz minimalizowania ryzyka rozpowszechniania się koronawirusa Holland House Residence zaostrzył działania profilaktyczne poprawiające bezpieczeństwo i ochronę zdrowia Gości hotelowych, jak i pracowników obiektu.
Określone zostały dodatkowe zasady pobytu.
Zasady bezpieczeństwa stanowią integralną część umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie Karty Rejestracyjnej Gościa, jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Rezydencji.
Dokonując powyżej określonych czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki pobytu, zwane Regulaminem.
Zasady bezpieczeństwa dostępne są do wglądu w Recepcji Holland House Residence oraz do pobrania ze strony www.hollandhouse.pl
Wszystkie osoby przebywające na terenie Holland House Residence, zobowiązane są do przestrzegania zasad dodatkowego bezpieczeństwa.
- Ogólne zasady
- Na terenie Rezydencji obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób nie zgłoszonych w Karcie Rejestracyjnej Gościa (niezameldowanej).
- Opiekunem Gościa jest Recepcja hotelowa, tel. wew. 100
- Pracownicy Rezydencji wykonują swoje obowiązki i czynności przeprowadzane z Gościem w maseczkach ochronnych lub przyłbicach zakrywających okolice nosa i ust oraz w rękawiczkach ochronnych.
- Na terenie Rezydencji obowiązuje przestrzeganie wymaganego dystansu przestrzennego (minimum 2 metry).
- W recepcji istnieje możliwość zakupu maseczek ochronnych.
- W pomieszczeniach sanitarno – higienicznych przy dozownikach z mydłem znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji wraz z instrukcjami:
– prawidłowego mycia rąk,
– zdejmowania i zakładania rękawiczek,
zdejmowania i zakładania maseczki. - Istnieje możliwość korzystania z windy hotelowej przeznaczonej dla Gościa – wprowadzone zostało ograniczenie liczby osób korzystających z niej jednocześnie do max. 2 osób.
- Utrzymanie reżimu sanitarnego części hotelowych ogólnodostępnych.
- W okresie istnienia zagrożenia epidemią koronawirusa. częstotliwość sprzątania części wspólnych, ogólnodostępnych na terenie Hotelu została zwiększona.
- Monitorujemy codzienne prace porządkowe, ze szczególnym uwzględnieniem części ogólnodostępnych i pobytowych.
- Dezynfekowane są powierzchnie dotykowe – poręcze, klamki, włączniki światła, uchwyty, poręcze krzeseł oraz blaty stołu, i inne powierzchnie często dotykane, a także powierzchnie płaskie.
- Bieżące dezynfekowanie:
– zespołów higieniczno – sanitarnych ogólnodostępnych,
– windy
– restauracji, w której serwowane są posiłki. - W pomieszczeniach sanitarno – higienicznych na bieżąco są uzupełniane dozowniki z mydłem oraz dozowniki z płynem do dezynfekcji.
- Sprzątanie pokoi hotelowych.
- Podczas Państwa pobytu ograniczone zostało sprzątanie pokoi, które odbywa się, tylko i wyłącznie, na wyraźne życzenie Gościa.
- Sprzątanie pokoju hotelowego wraz z dezynfekcją wszystkich powierzchni dotykowych, jak i gruntowne wietrzenie pokoju, odbywa się po opuszczeniu przez Państwa pokoju i wymeldowaniu się.
- W przypadku opuszczenia pokoju, prosimy o systematyczne w miarę możliwości wietrzenie pokoju.
- Restauracja.
- Funkcjonowanie restauracji hotelowej i baru odbywa się w reżimie sanitarnym, z zachowaniem minimum 2 m. odległości między osobami spożywającymi posiłek.
- Restauracja hotelowa jest czynna w godzinach 9 – 22
- Śniadania są serwowane w sali restauracyjnej Hotelu w godzinach 8 – 11
- Obowiązuje zakaz organizowania posiłków w formie bufetu.
- Istnieje możliwość przygotowania posiłku dla Gościa hotelowego na wynos – Kontakt z Recepcją.
- Ograniczenie świadczenia usług w Rezydencji.
- Ograniczone zostały usługi świadczone na Państwa życzenie m. in.:
– bagażowe,
– prania i prasowania rzeczy Gościa, - Zwracamy uwagę na obowiązujący zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.
- Ograniczone zostały usługi świadczone na Państwa życzenie m. in.:
- Pozostałe:
- Przebywanie w recepcji należy ograniczyć do minimum, w tym celu wyznaczyliśmy strefę check-in, która znajduje się w bezpiecznej odległości od stanowiska recepcji. Podczas meldunku Goście muszą zachować odpowiedni odstęp (strefę bezpieczeństwa wyznaczają specjalne linie umieszczone na podłodze).
- Procedura zameldowania obejmuje obowiązkowe złożenie oświadczenia o stanie zdrowia. Niewypełnienie oświadczenia może skutkować niemożliwością realizacji usługi hotelowej.
- W celu komunikacji z pracownikiem recepcji należy korzystać z telefonu: wew. 100 lub 58 325 77 77
- Na terenie Rezydencji obowiązuje bezwzględny zakaz odwiedzania Gości.
- Zachowanie ostrożności:
- W przypadku stwierdzenia lub też wystąpienia niepokojących objawów chorobowych prosimy o natychmiastowy kontakt z pracownikiem recepcji.
- W recepcji dostępny jest bezdotykowy termometr przeznaczony do mierzenia temperatury ciała Gościa.
- Pracownik recepcji dysponuje potrzebnymi numerami telefonów
do stacji sanitarno – epidemiologicznej i służb medycznych. - W celu czasowego odizolowania w Rezydencji został wyznaczony
i przygotowany pokój wyposażony m. in. w środki ochrony indywidualnej, jak i płyn dezynfekujący. - W wyznaczonym pomieszczeniu odizolowanym od innych osób, Gość będzie oczekiwał na transport.
- W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie zostanie wpuszczony na teren Hotelu.
- Gość z objawami choroby zobowiązany jest do jak najszybszego zgłoszenia się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem.
- Gość korzysta z transportu własnego i stosuje się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń uzyskanych pod numerem 999 lub 112.
WAŻNE
Zwracamy szczególną uwagę na zachowanie ostrożności – zalecamy:
– unikać bezpośredniego kontaktu z osobami chorymi
– pamiętać o higienie podczas oddychania
– zasłanianie podczas kichania i w trakcie kaszlu nosa i ust
– niedotykanie brudnymi rękoma okolic ust, oczu i nosa
– częste mycie rąk
– używanie żelu antybakteryjnego
Jakość obsługi i bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem koronawirusem. Dziękując za zaufanie, życzymy bezpiecznego pobytu w naszej Rezydencji.
Dyrekcja Holland House Residence.